Elsker denne! /I Love This!…

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Det er helt greit og tilsette noe kitsch av og til for å poppe opp interiøret

 

 

I min klassiske base tilsetter jeg stadig noe som gjør at det ikke ser helt “riktig” ut. Da unngår jeg at det blir kjedelig 😀

 

 

Denne vasen kjøpte jeg i London for noen år siden. Jeg snur den gjerne bak frem så den fremstår noe enklere 🙈

 

Jeg falt for svanene. De er mitt favorittdyr, på avstand vel og merke, 🤓… de er jo gærne 😆

For mange år siden tegnet jeg nettopp to svaner i mitt våpenskjold som slynget seg mot hverandre som to S’ er. Det er initialene i navnet mitt og symbolisere derfor meg og kjærlighet da svanenes danner form som et hjerte 😍

Husk at det er et og annet loppemarkeder rundt omkring nå. Muligheter for å finne det lille ekstra som er litt på kanten. Markere generelt og ikke minst butikken Ruth66 på Torshov har mye rart :))

 

APROPOS: Dette klippet er fra Skjulte skatter  2011. Vasen er med her og jeg beskylder programleder Ellen Ørnes for ikke å ha peiling på hva hun snakker om….  :)) haha #128514; https://www.youtube.com/watch?v=i99lvqRLnpk

I love to use some kitsch things sometime... The interior should not be boring 😉
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg