Her er hemmeligheten! / My secret!

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Har du lyst til å vinne produktene i reisestørrelse? Følg Akademikliniken på Instagram på @akademiklinikennorge og delta i konkurransen der!

 

 

Foto: Lars-Erik Brandshaug

Akademikliniken gir meg glød!  Opp gjennom årene har jeg blitt spurt om å reklamere for diverse produkter, men jeg svarer stort sett nei. Jeg er alt for åpen og rett frem, så dersom jeg reklamere for noen jeg ikke kan stå 100 % innenfor, vi jeg avsløre meg veldig raskt.

Da jeg ble spurt om å prøve kremene til Akademikliniken, tenkte jeg at jeg ikke har noe å tape. Jeg er veldig gutt når det kommer til sånne krem greier. Jeg orker ikke dufter og for mye styr, så Spenol har vært en god venn hele veien! Men så kom Akademiklinikken! For å se om det ble et resultat fortsatte jeg med kremen jeg har brukt hele tiden på den ene siden av ansiktet, den andre siden ble pleiet med Akademiklinikens eksklusive produkter og etter en uke, så det nesten ut som om jeg hadde fått et lite”løft” på Akademiklinik-siden i ansiktet! 

 

 

Jeg kan på det sterkeste anbefale disse produktene og de inneholder absolutt nødvendige ingredienser, pleiende oljer og vitaminer som gir liv til huden!

For mer informasjon om Akademikliniken og hva de driver med: //www.akademikliniken.no

Husk å gå inn på Instagram på @akademiklinikennorge og delta i konkurransen der!

 

 

Foto: Lars-Erik Brandshaug

I rarely say yes to advertising products. I have to know that they work and this time I know they work! Already after a week I saw something happening to the skin. It was just like my face had a little “lift”. I strongly recommend the Academic Clinic! and if you want to compete to win products in travel size, go to instagram @akademylinikennorge. For more information about what the Akademikliniken operates:https://www.akademikliniken.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg