Nå må jeg gi bort noen, jeg har rett og slett for mange! 😌/ I have too many!

 

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Jeg har fått tilsendt over 200 Barbie´r det siste året! Så nå må jeg begynne å gi bort noen!

 

 

Etter diverse tv innslag om min egen serie på DagbladetTv har jeg fått tilsendt, flere hundre Barbie´r de siste årene. Jeg har fått tilsendt så utrolig mye fine og morsome ting og jeg setter stor pris på det 

 

 

Jeg har brukt Barbie´ne i en år rekke for å demonstrere og etterligne situasjoner og hva som skjer rundt meg. I serien min “Julekongen Sigurd Storm” med DagbladTv, som nå ligger på YouTube, var dukkene med i små innslag gjennom alle de 25 episodene) Bildet under er fra episode 3. “Hollywood frue” Eva-Britt Ytterland med hunden sin Sindy 😀

 

 

Til informasjon: Jeg har brukt Ken til å demonstrere hva bl.a. jeg driver med. Jeg har fått spørsmål om jeg vil ligne Ken og da må jeg le. Tanken på å ligne på ham, har ikke engang slått meg og heldigvis, for da hadde jeg slitt, vi er nok svært forskjellige. Men vi ligner på hverandre i den grad at vi begge har to øyne en nese og en munn! 😀😎

 

 

Meld din interesse her! Det er mye tilbehør, klær, sko og noen “fake” dukker

 

Men det er også en og annen “gutteleke”, jeg sier gutteleke, da jeg fremdeles er gammeldags og lever i en verden jeg husker, der Barbie´r er for jenter og gutter som meg 🙂 og gutteting er for gutter og,,, også for MEG! :))

 

 

Dersom du er interessert i noe av denne samlingen, så skriv din interesse her i kommentar feltet på bloggen eller send en melding på Instagram, Facebook eller meesenger. Jeg vil trekke ut 3 stykker som blir de første til å motta en del av dette slik at de kommer til sin rett. Kjør på 😀

 

 

 

 

After Tv shows I received I sent so much fine stuff. I’ve received hundreds of Barbie’s in a year, so now I want to give some away!

sign your interest here, on facebook, instagram or messenger, then I extract 3 pieces that will be the first! 😊

 

10 kommentarer
    1. Jeg tar gjerne over noen av Barbiene dine😊 da jeg fikk en tante jente når jeg var 12 så fikk hunoverta alle mine etter noen år og desverre så tok hun ikke så godt vare på de. Ser jo nå at det kan være et morsomt innslag i interiøret.
      Mvh Elisabeth

    2. Hei, Sigurd.
      Så fint å gi de videre. Lurt og godhjertet. Jeg har to jenter på 10 og 11, som elsker Barbie. De hadde satt stor pris på å arve. Klær og tilbehør er ekstra gøy 🙂
      Mvh Monica Denice

    3. Hei Sigurd
      Det er helt sikkert noen små pasienter på sykehus som ville vært glad for en Barbie.
      Hilsen Ingunn

    4. Det var en god ide som kom fra Inngunn med å gi bort Barbi dukker til barn på sykehus f.eks kreft avd for barn.
      Elisabeth

    5. Monica Denice: Hei Monica Denice Jeg klarte ikke å gi bort bare til 3 stykker, men det holdt dessverre ikke til alle som svarte! Jeg skal si fra om jeg mottar flere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg