Skal han ligge i sengen min…/ Can he stay in my bed…

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Det holder tydeligvis ikke med noen nøtter når min venninne Veronica kommer på besøk… Men en stor takk fikk hun i hvert fall! 😚 Det ser nesten ut som det er en sjalue tilskuere i bakgrunnen… 😅

 

 

Da min venninne Veronica kom til meg på fredag, hadde hun kjøpt med seg denne store bamse, som er like stor som halve meg!

 

 

Nå er det nesten som å ha kjæreste igjen. Kan sitte å spise med selskap tvers over bordet, 😀 men det blir litt taust…

 

 

Men hjelpes, hva gjør man egentlig med en sååå stor bamse… kan man gi den videre eller skal jeg kanskje ha den i sengen min…?

 

 

This weekend, I received this teddy bear by my friend Veronica. It’s almost like having a boyfriend again when I’m eating… hehe 🙂 But what should I do with a teddy bear that’s almost as big as half of me … can I give it away or should I have it in my bed…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg