Kursdrift og gutte-vors / Boy party

Instagram: sigurd storm

Noen av de beste guttene i verden! 🙂 Fremdeles litt sommer her…

 

 

Jeg har enda ikke fjernet sommeren og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå med bukser enda heller. Slik har jeg det hvert år- tar på en bukse i august, men føler meg fanget! (:

 

 

Bilde fra balkongen min. Blomstene har visnet nå, det er kanskje litt for kjølig.. men venner vil fremdeles sitter der 🙂

Nå er jeg i en fase med planlegging og diskuterer rundt kursdrift jeg skal ha før jul. Dette kommer til å bli kreativt damer og «menn».. 🙂

Under: Mine venner Sturla og Dan 🙂

 

 

 

Johannes og meg. Vi er jo som to barn 💃, selv om kun han, ser slik ut 🙃 Lol.. hehe

 

 

Her planlegges kursvirksomheten som kommer til jul!

 

 

🙈

 

😍 Her er vennen min Rune. Jeg kunne drysset emoji-hjerter over alle disse guttene, men jeg sparer de til jeg en dag får kjærste 🙈 Godt å ha noe på lager, slik at noen av tegnene blir helt spesielle og ikke er brukt opp!  😊

 

 

 

Barnslige jeg, har alltid smågodt og pinneis 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg