Da er vi i gang!/ New series

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Ironisk nok, skiftet jeg mellom høst og sommer opptak på samme dag, i botanisk hage!

 

 

Været og farvene slik det var i Botanisk hage i går, ga oss mulighet til å filme både en scene til sommer og til høst episode, til den nye interiørserien jeg er i gang med

 

 

Uten «skifterom». Noe utfordring ga det oss likevel, men det er ingen vits å være sjenert om ting skal gå raskt! 🙈

Foto og regi: Kim Erik Strøm

 

 

Først spilte vi inn en scene med vakre visne trær

 

 

5 minutter senere, var jeg i shorts og full sommerstemning igjen. En del av Botanisk hage er fremdeles full av blomster. Men blomstene jeg har «plukket» har nok ikke like mye klorofyll som resten av vekstene rundt oss… 😎

 

 

På denne årstiden må det nok dessverre litt “fake” blomster til, om man skal klare flere ting på kort tid!  💐

 

 

Målet med serien er dekor, pynting, tips og ideer. Det blir flere interiør-utfordringer og jeg skal besøke flere kjente ansikter og snakke om bl.a. interiør! .. 🙂

 

 
Now I'm playing a new interior series that will take care of everything about decor, tips and ideas. Yesterday we recorded scenes for use in the summer episode and the fall episode in the Botanical Garden, at the same day! The wether gave us the opportunity!... I can not be shy about going fast, so I changed my clothes outside! 🙂

 

4 kommentarer
    1. Blir serien sendt på tv? De rålekre lampene i gullgullskjerm, hvor får man tak i dem?Bor i Honningsvåg og her vanskelig å få tak i mye, blant annet også brede gullrammer.Din stil er lekker😄

    2. Maj Bolle Ostad: Vi vet ikke enda hvor produksjonene kommer, men jeg legger det ut her 🙂 Du kan kanskje bestille dem. Merket er Kartell av Phlippe Starck, Google det. Den brede over sofaen har jeg snekret selv. Ellers er det stort sett arv . Sjekk loppemarkeder, (antikke og brukt forretninger), plutselig dukker slike gamle fine ting opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg