«Skulle tro de var dopa” 😂 /Speedy

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Midt i innspillingen så det ut som jeg hadde crazy nachspiel. 4 nakne ben kom til syne i et speil i bakgrunnen . Å filme barn som spiser kaker og godteri over flere timer er nesten umulig. Skulle tro de var dopa!  Og det er de jo 😂

 

Over. Julie Leivestad til venstre

 

Caroline Hansgaard 

Vi holder på med innspilling til den nye serien min i hver episode dekorere jeg til en ny sesong/høytid og gir flere tips. Jeg drar på besøk til en kjent person for en interiørprat. Etter dette avslutter episoden med en anledning. Her er vi midt i opptakene til: «Prinsesse bursdag»

Jeg startet i natt og bakte 5 kaker!

 

 

I mens fotograf Kim Erik Strøm filmet dette klippet av at jeg tenner lysekronen, kom plutselig 4 nakne ben til syne i speilet i andre enden.. Dette var min niese og en venninne med flere kilo av smågodt innabords, som lå og «syklet» i sofaen!    I kameraet/ speilet så det mer ut som at et ellevilt nachspiel var på gang i stuen! 😂

Dessverre fikk jeg ikke tatt bilde… jeg stod jo på stigen ..🙄

 

 

Jeg bruker barna til venner og min lille niese har «liksom bursdag» 😊

 

 

Det hele holdt på å bli en liten skandale… Plutselig smalt en gass-balong over en kandelaber og 4 stearinlys ble blåst ut! Så holde hvert barn et stjerneskudd, men da den ene brandt seg….ja da skulle plutselig all slenge fra seg stjerneskuddene! 😆😅😂 . Man burde kanskje lage en «Behind the scenes» 🙂

Det ser mer avslappende ut enn hva det var! 😅

 

 

Ellers gikk alt greit. Tror Fotograf Kim Erik klarte å filme mange fine scener 🙂

 

 

In the recording of my new series, we are playing a children's birthday. The children received so many amounts of sugar that it was virtually impossible to keep track of them. Photographer Kim Erik Strøm still managed to shoot some nice scenes,... I hope 🙂

 

2 kommentarer
    1. Skal du filme noe til jul i år?? den var såå inspirerende å se på, den julekalenderen du lagde i fjor :):)

    2. Terese: Den blir nok sendt på Dagbladet igjen i år, men er også på YouTube, tusen takk! 🙂 Men nye produksjoner som kommer i år, henvender seg ofte fra oktober, så jeg vet ikke så mye enda..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg