Hun har en helt annen stil….💋 She use to be more classy…

Instagram: sigurd storm     

English version at the bottom of the page

 

Det er mye forbereding til de 5 sekundene!             

Under innspillingen av mine nye interiørserie har jeg med flere tanke frekvenser som spilles inn… Jeg har jo alltid mange rare tanker… 🙂

 

 

Foto: Kim Erik Strøm

 

 

Det som er synd er at forbereding og stylingen til disse tanke frekvensene, tar så utrolig mange timer og skal bare være på skjermen i max 5 sekunder

 

 

Det siste jeg fikk gjort før kameraet gikk, var å tegne en strek over skulderen hennes… hun skal jo forestille en dukke… hehe 💅👛

 

 

Ellers har jeg med flere detaljer, man ikke kommer til å få med seg på skjermen, derfor benytter jeg muligheten å vise det her på bloggen! 😊

Venninnen min Karina Meijers stiler opp og spiller kvinnen jeg liker så godt…. hvem skal hun forestille mon tro… ? :))

I virkeligheten har min venninne en helt annen stil, må jo få si det… hehe 😉

 

 

Jeg får en del spørsmål ang. hvor serien vil bli vist. Vi har ikke tatt en sikker avgjørelse enda, men den kommer 🙂

 

​During the recording of my new interior series. In the episodes I have some thoughts that are being recorded … I always have many weird thoughts … 🙂

What a pity is that the preparation and styling of these thought takes so many hours and will only be on the screen for a maximum of 5 seconds.

The last thing I did before the camera was on, was drawing a line over her shoulder … she should imagine a doll … hehe 💅👛

My friend Karina Meijers stood up to play the “lady” I like so well … who do you think she should imagine…? 

Karina is much more classy in reality, just saying … 😉

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg