Jeg bruker 5 minutter å montere 1000 lys! / I only spend 5 minutes on 1000 lights

1.DESEMBER STARTER KALENDEREN MIN PÅ DAGBLADET.NO

 

 

I dag tok jeg opp to hvite kunstige trær, hvert av dem har 500 lys

 

 

Her drar jeg trærne opp langs veggen. Det går alltid raskere når jeg gjør dette alene. Med fotograf, må jeg heise treet opp og ned, til alle vinkler ar filmet. Det blir alltid noen tilskuere 😅

 

 

Jeg bruker rett under 2,5 minutt på et tre, med 500 lys. 30 sekunder minutt pr. slynge med 100 lys.  Jeg fører bare ledningen opp og ned langs treet, lysene trenger ikke å festes mer enn det! Grunnen til at jeg heiser de opp er at, dersom jeg hadde ført trærne med lysene ut av vinduet, da ville det bli mye tull med alle ledningen

Jeg synes det er litt kult at man ser Oslo Plaza i bakgrunnen mellom disse gamle bygårdene 🙂

 

 

Ferdig :))

 

 

Today I raised two trees along the walls.
I never spend more than 5 minutes on a tree. I just drag the wire up and down the tree. The lights do not need to sit better than that
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg