Det er nesten 30 stykker!…/ it’s almost 30 pieces

Instagram: sigurd storm     

English version at the bottom of the page.

I MORGEN BEGYNNE KALENDEREN MIN PÅ DAGBLADET.NO

Prosessen er i gang!  Oppgangen er dekorert og jule-kartongene mine er hentet inn!

 

 

Foto: Kim Erik Strøm

Å få leiligheten min omgjort til jul, tar er sted mellom 25-30 timer. Dvs. at jeg holder på i 3-4 dager.

Her pynter jeg gelenderet i oppgangen

 

 

Så bæres kartongene inn en etter en. Jeg har bl.a. brukt tapeter jeg har på veggene til å dekorere noen av kassene

 

 

Det var i utgangspunktet helt vanlige kasser fra IKEA 😊

 

 

Skøyfebåndet rundt kassen limer jeg på og selve pynten «sløyfen som henger til pynt» setter jeg på med borrelås

 

 

Nå er alle kassene inne og jeg har begynt 😀 Dette gleder meg like mye hvert år 🙏

 

 

 

Now I have carried my Christmas boxes.

they are wallpapered in wallpaper I have at home or painted in different colors.

I always start decorating the stairs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg