De kommende ukene!

 

 

 

“Juletreet til en halv million” Jeg vil vise juletrærne, pynten og et hav av jul og stemning! 

Nedenfor er tingene jeg hadde med meg i P1 og P2 i går. I år har jeg valgt jeg å svare på verdien av det største treet. i ulike programmer. Folk bruke og legger mye i hobby, sport eller interessene sine, så da kan vel jeg også gjøre det! Lenken til programmet ligger nederst.

Tvn er fra tivoliet i København

 

 

Reinsdyrene fra Nille, man skulle tro kom fra Glasmagasinet 

 

 

En nostalgisk nisse fra jeg var liten, Var tingene jeg hadde med i studio i går. 

 

Det blir mye mer jul fra meg!

UKESLUTT: P1 og P2 https://radio.nrk.no/serie/ukeslutt/NMAG04006018/01-12-2018?fbclid=IwAR0kE8imYwPJ5inyGscmQGW4z1I3qG-GWGiO3oBVW-QQwxb6S4lx8cvG__o#t=1h26m5.72s

Neste lørdag er jeg på god kveld Norge

 

Julekalenderen min på Dagbladet.no er i gang: «Julekongen» Sigurd Storm

 

diverse annet legger jeg ut etter hvert 🎅😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg