Erlend Elias og jeg jages av «ulv»…

Instagram: sigurd storm     

English version at the bottom of the page.

Utenfor kjøkkenet mitt i år har jeg  byttet ut den spesial-bygde hyllen med balkong, se hvor fint treet ble 🙂

Erlend Elias og jeg henter et tre i skogen jeg plasserer  på en spesial-byggget hylle utenfor vinduet

 

JEG GIR BORT HYLLEN TIL Å MONTERE JULETRE OG ANNET STASJ! 🙂

Her er hyllen jeg har snekret, nå gir jeg den bort til førstemann som sender meg en melding et eller annet sted, på bloggen, Messenger eller mail:[email protected]. I år trenger jeg den ikke, da jeg har fått balkong. Hyllen er lett og montere, kun to kroker, så er den oppe. Se episode 1. der monterer jeg den. (åpningen fra veggen til andre siden kan ikke være mindre enn 105 cm) Den ligger på YouTube under: “Julekongen” Sigurd Storm 1. I episoden i morgen blir trærne dradd opp!

 

 

Lenken som henger ned, skal bare festes på en krok på hver sida av vinduet!

 

 

De er malt grå på over siden og urange på undersiden, som veggen.Det er bare å male den i den fargen som måtte passe!

 

 

I sommer fikk jeg balkong, så nå har jeg også tre ute som står der. Jeg har kjøpt et hvitt tre, men lagt grønne grener på midten av treet så det ser ut som det har snedd på resten.

 

 

Jeg må innrømme at det ser mye bedre ut i virkeligheten! 🙂

 

 

Sånn ser det ut på nært hold

 

 

Så har jeg sprayet på litt kunstig sne på det grønne! 🙂

 

 

Her er dagens episode av kalenderen min! 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg