Forbereder til jul. 🎄🎄🎄 Preparig for Christmas

Jeg trekker opp trærne utenfor og forberede til jul over alt. Det røde gir max julesteming. Disse bildene er noen år gamle og er fra sen forrige leiligheten min

 

 

Rødt er krevende og vakkert! 🙂

 

 

Kjøkkenet har nostalgisk preg. Utenfor skimtes et grantre. Denne julen har jeg tee trær på utsiden

 

 

Biblioteket: Hele veien går det en dyp rød tråd gjennom rommene

 

 

Eventyr-speilet med kronen på har jeg snekret og kronen har jeg laget og montert på. Nedenfor episode 3 av kalenderen min 🙂

 

 
 
 
Ute-heisen! her er heisen som kan bære det meste utenfor vinduet mitt… 😉 og slik monterer jeg julelys!
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg