Juletreet mitt, hele prosessen 7 timer i rask film! My christmas tree

Jeg falt rett i bakken! Maken til snurrende juletrefot… den scenen som viser den snurrende juletrefoten, er selvfølgelig spidet opp litt :-)I denne episoden er jeg på Skajem hageland gartneri på Vinderen i Oslo.

 

 

Her ser jeg etter juletreet mitt, samtidig som jeg snakker om kunstige juletrær.

 

Hele seansen om hvordan jeg pynter mitt juletre er filmet og sendes i rask-film. Prosessen tar opprinnelig 7 timer.

 

 

En lenke til et innlegg om hvordan man knytter perfekte sløyfer! : http://sigurdstorm.blogg.no/1544007624_perfekte_slyfer_knyttes_ikke_how_to_make_a_perfect_bow_tie.html

 

 

 

 

 

Here is the whole process of decorating my Christmas tree.
1 kommentar
    1. Only a tiny percentage of professional hackers have the specialized hacking abilities and knowledge needed to recover lost BTC, Facebook hacking and Catching a cheating partner via a Whatsapp link. Although there are numerous websites dedicated to rehabilitation, it’s vital to use caution because the majority of them are run by con artists who make an effort to pass for the real deal. Finding a reliable hacker like HACKERWEREWOLF is preferable.
      A first class hacking hacking team that can aid in the recovery of your misplaced cryptocurrency, lost Facebook account and hack your partner Whatsapp. Their exceptional knowledge and relentless determination propelled me towards recovery, restoring my faith in the crypto world, Facebook/Whatsapp hacking.
      If you find yourself lost in the depths of lost Bitcoin, facebook and Whatsapp hacking, let HACKER WEREWOLF’s team guide you towards the light of redemption.
      Facebook page:Hackerwerewolf
      Email:[email protected]
      Whatsapp:+4917617861530

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg