17 mai på budsjett. Kan du hjelpe meg?

Til denne innspillingen og fotograferingen, trenger jeg å låne bl.a. et bilde av noen, så stort som mulig…maleri/ fotografi av kongefamilien, har du det?  Med eller uten ramme! Jeg trenger å låne det til innspilling i serien vi spiller inn hos meg. (Det spiller ingen rolle hvordan de ser ut på bildet, men det burde være i Oslo!) Jeg tar for meg dekorasjon av hjemmet gjennom et helt år, med 100 talls tips og ideer. Dersom du har andre ting, du mener er typisk 17. mai, du enten vil kvitte deg med, låne ut eller selge, ser jeg gjerne på det! 🙂

 

 

I episoden som dreier seg om vår, vil jeg pynte hjemmet mitt til 17. mai. Det blir i all hovedsak på budsjett og det blir mye humor! Det er ikke vist å legge så mye utgifter i noe som kun varer en dag! Jeg skal vise alt du kan gjøre med ting du i utgangspunktet har og selvfølgelig vil jeg supplere med noen innkjøp!

 

For anledningen har jeg lagt frem noen klær jeg skal dekorere med i de norske fargene. Før 17. mai, kommer jeg til å legge ut bilder av interiøret. Men selve episoden kommer ikke på skjermen før til neste år!

 

 

Da jeg satte i gang med å finne frem klær i rødt hvitt og blått, fant jeg mer enn jeg hadde forventet. Jeg er jo veldig glad i de sporty farvene, så egentlig er jeg ikke så overrasket! 🙂

 

 

Ikke glem og se etter et stort bilde av Sonja og Harald, jeg kjører innom og henter det når som helst! Send meg evt. en tekst med bilde på Messenger, email: [email protected] eller skriv en kommentar her, så tar jeg kontakt! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg