2 dager igjen med rødt…/2 days left with red

 

Jeg pleier å endevende spisestuen før nyttårsaften. Da skal det røde bort. Her er hele rommet

 

 

Min Mor tok vare på så mye interiør og detaljer mine søke og jeg har kunnet bruke i alle år. Det har gjort meg så godt når det kommer til å ha varme minner ikke bare i jule men gjennom hele året. Jeg har så mye av barndomshjemmet mitt rundt meg at jeg av og til får en følelse av at tiden har stått litt stille- det elsker jeg! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

I usually end the dining room before New Year’s Eve. Then the red will go away. Here’s the whole room

 

Den siste julefølelsen…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg