500,- ble 100 000 Kr, på 8 måneder. Hvordan…

 

 

Bildet over: Ironisk! Jeg kan love at det ikke var Mouna som hadde spørsmålstegn over hodet! Jeg sovnet under presentasjonen. ingen av mine venner har sett det skje før! Når det kon dreier seg om tall og grafer, da stryker jeg nesten med! hahaha

 

Så lenge jeg slipper å løfte en finger, er jeg med! Slik lød det fra meg da min venninne Line fortalte om kryptosystemet hun hadde tatt del i. Pyramide? Vet du egentlig selv hva en pyramide er? En pyramide er et system hvor du må verve folk for å tjene penger og et system! Dette er ingen pyramide!

Her trenger man ikke å verve noen for at man skal tjene penger, men det er en klar forskjell for hele systemet og en selv, at det kommer mange folk til, dette er fremtiden!

 

Bildet under: Line har gjort det veldig bra med krypto til nå!

 

I går var min venninne Mouna og jeg hos min venninne Line og hadde kurs i krypto-opplegget vi har tatt del i. Jeg investerte 3-4000 kr gjennom fjoråret når min venninne anbefalte at jeg burde kjøpe noen ekstra av denne kryptovalutaen.
Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte mye mer!  I utgangspunktet betalte jeg 500 kr i april i fjor, som på under et år har fått en verdi på nesten 100 000 norske kroner og det fortsetter. Det eneste man må gjøre, er å trykke på 3 taster hver dag. Det tok meg 5 sekunder, men jeg glemte det annenhver dag, da jeg ikke hadde trua! Så beløpet kunne vært høyere! Tro meg, nå har jeg påminnelse og jeg taster de 3
tastetrykkene hver dag, dette er gøy 🙂
Målet til grunnleggeren er å redde mer av verden som ikke har det som oss. En stor del av overfloden som skapes skal gå til det, mens vi får også en del av denne kaka og den er stor nok! 🙂

Det finnes et hav av kryptovalutaer, blant annet Bitcoin som alle har hørt om. Vi har vår egen kryptovaluta, som vi bygger opp gjennom vårt system. Den startet i april i fjor på 1 dollar. Den selges i dag for rundt 130 dollar. Dette bør vurderes av alle!

Ikke la deg skremme av bildet nedenfor, det gjør nemlig jeg! Haha 🙂

Vil du vite mer, så spør i vei, jeg an ikke svare, men henviser til Line evt.  🙂

 

2 kommentarer
    1. Finding out that your husband or wife has been unfaithful isn’t just a time of profound heartbreak and shock, it’s also a time of intense confusion . At certain points desperate measures are our only resort and we take them, finding a trustworthy infiltrator can be a lifeline and I sure used one to save my relationship, business and sanity. I was having real life problems when my friend recommended Zion to me. I contacted him because my business partner was shaking me, stealing money from the business. Also my spouse was always up at odd hours clearly this is a sign that my spouse is cheating, so the hacker cloned/hacked into their devices and granted me total access to their devices without their knowledge. I was overwhelmed that I could see my business partner hidden finances that were off records and read their old and new text messages, see new and deleted pictures, emails, call logs, Facebook, messenger, WhatsApp, Snapchat, GPS location in real time among other things off my spouse phone. If you require the services of a private investigator (EC council certified personnel), you can speak to Zion at Remotespytech(@) Gmail, com . You will be glad you did. For the purpose getting him comfortable working with you, it is advisable you make reference to this post as it would save you a lot of back and forth while ensuring you are not some kid playing around. I do hope this helps.

      Email: REMOTESPYTECH (@) GMAILCOM

      WhatsApp: +56 9 3129 3092

      They can help you recover lost or stolen bitcoins and funds in one swipe. He assisted my friend recover his stolen $155,000 savings from a faux forex broker.
      He can help you repair your bad credit, secure a good loan for you and upgrade your credit scores.
      Send your complaint to this great team now!!!

      Real deal

      Magnificent Service

    2. I had already given up on trusting any online cryptocurrency or Bitcoin investment platform after losing $784k to an online BTC investment scammer in March this year. Fortunately, I was able to find Lord Hacker Ultimate Digital Assets Recovery Agency online, a company that is an expert in both cryptocurrency and blockchain networks. It was a horrible time for me, but Lord Hacker Ultimate essentially saved my life by assisting me in Recovering and pulling back all of my transactions to the scammers in a matter of hours. I also received the same amount that I had lost to those scammers. I would recommend anyone in a similar circumstance not to worry; Lord Hacker Ultimate got you covered. You can reach them at Email: [email protected], Email: L.H.ULTIMATE@ FASTSERVICE.COM, WhatsApp: +16266210821, Telegram: @Lordhackerultimate, or Signal: +16266210821.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg