7 timer, vist på 1 minutt!/ Watch the fast movie

Slik pynter jeg stuen min.

 

Det gamle skattollet i stuen har jeg fra barndomshjemmet mitt. Nå er det pyntet med gran og nisser.

På den ene nøkkelen henger det en glasskorjett av en nisse.(de ornamentene i glass, som knuser så lett. I går visste jeg hvordan hvordan jeg pyntet stuen min i episode 4 av kalenderen min med Dagbladet. Den ligger nå, på YouTube. Her er det noen flere bilder fra stuen.

Dersom dere ser episode 5 nederst på siden viser jeg trær fra gartneriet og jeg viser den 7 timer lange prosessen det tar å pynte det største treet mitt på 1.minutt i kalenderen!

 

 

 

 

 

Episode 5 av kalenderen min : Juletre-tips fra gartneriet og hele pynteprosessen av det største treet!

 

 

If you watch episode 5, I show trees from the nursery and I show the 7 hour long process it takes to decorate my biggest tree in the 1st minute of the calendar!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg