Å tilfredstille meg, er enkelt! / To satisfy me!…

 

I dag kliner jeg til, nå åpner det igjen!

Dette er et sårt minne fra tiden vi nå kan legge bak oss :-))

Kassa damen spurte meg: Er du her alene,.. så, tittet hun på meg og smilte… Ja, svarte jeg! Mat til 3 personer tenkte hun! hahaha

En av mine store oppturer er IKEA! ÅHHH de pølsene… pølsene jeg drømme om! Serr!  De er så gode. Jeg pleier å spise 5 av dem uten brød, men så tar jeg igjen på hvetemelet med pizza og eplekake! Husk folkens (for dere som bor i Oslo og omegn, eplekaken har de kun på Furuset og ikke Slependen!!! :-))))  I bakgrunnen ser du snurten av tallerkenen til en annen som også, har gått på eplekake-smellen! 🙂

 

 

Opprinnelig var det 6 vanlige pølser. to pizzastykker, 2 vegitarpølser og kaken med is og cola! 🙂

Løp og kjøp! Man skulle tro jeg var sponset av IKEA, men det er det ingen som blir! hehe

 

 

Originally, there were 4 common sausages. two pizza pieces, 2 vegitar sausages and the cake with ice and coke! 🙂

To satisfying me can be quite simple! The checkout lady asked me: Are you here alone, .. Then she looked at me and smiled … and that was me! Food for 3 people she thought! hahaha One of my big joys is IKEA! Ohhh those sausages … the sausages I dream of! Seriously! They are so good. I usually eat 5 of them without bread, but then I take in the wheat flour with pizza and apple cake! In the background, you see the look of the plate of another who, too, has gone to the apple cake to! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg