Alexx Alexander får bordet til å sveve etterpå blir jeg rana… /White Christmas

Meningen var at det skulle være litt is-slottstemingn og det ble det

Dette er den forrige spisestuen min. Tapetet er roseranker fra Designers guild og stolene er fra loppemarked

Jeg er veldig glad i dette fatet. Det står flere ting jeg setter veldig pris på her og bl.a. det lille juletreet!

Konsollbordet har jeg laget. Fatet på gulvet har 5 svibler. Jeg har drysset kunstig sne i hele fatet

Episode 23. Jeg får illusjonist Alexx Alexxander på besøk og etterpå blir jeg rana…

The idea was to create a little ice castle atmosphere. The wallpaper is from Designers guild. The chairs are from the flea market. The console table I have made myself and I have sprinkled artificial snow on the flowers

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg