Balkongen min, pimpet jeg slik! / My balcony

Instagram: Sigurd Storm

Det skal ikke så mye til for å få litt ekstra nasjonaldag-stemning!

 

 

I de franske urnene har jeg brukt to potteblomster med rød farve.!

Løperen og kransen er fra Nille!

Puter har jeg liggende i alle regnbuens farver

 

 

 

Før synes jeg buketter i rødt, hvitt og blått var syl harry! Nå derimot har de grodd på meg, jeg liker det og synes det gir en veldig fin nasjonaldag-følelse. Så heldige vi er som har så fine farger og sporty flagg, der vant vi godt over svenskene hehe.  USA, England, Frankrike og Island kan smykke seg med de samme fine sporty fargene! 🙂

 

 

 

 

Jeg forteller gjerne hvor lett alt kan gjøres… men jeg lover at hele prosessen og alt jeg gjør, er mye mer jobb enn hva mange tror. Jeg holder på i timesvis med dekorering i alle rom, men jeg elsker det, tross alt! 🙂

 

 

Risikerer toppen av stigen for 17.mai, med kamera, heldigvis gikk det bra! 🙂

 

 

Now my balcony is decorated in the fine sporty colors we have in our flag. We are so lucky with the flag!  The Swedes flag are not that sporty …  haha  

There is much more work behind my decorations, than what people think. I risk a lot for the pictures! 🙂

 

 


1 kommentar
    1. Er du interesseret i handel med binære optioner, invester med en betroet kontoadministrator og få et bedre overskud på 72 timer, er det muligt for dig at komme op til $ 32.500 eller mere på 7 dage med et (GENUINE AND LICENSED COMPANY), jeg kan hjælpe dig med at administrere din konto med mindst $ 300 forsikre dig om at få $ 4500 på en uge (7 dage)

      Invester $ 500 og tjen $ 3.500,00 ugentligt
      Invester $ 1000 og tjen 7000,00 dollars ugentligt
      Invester $ 2000 og tjen $ 14.000,00 ugentligt
      Invester $ 3000 og tjen $ 21.000,00 ugentligt
      Invester $ 4000 og tjen $ 2800,00 ugentligt
      Invester $ 5000 og tjen $ 35.000,00 ugentligt

      Alt i ugentlig overskud er 100% garanteret. (Udbetaling er sikret), hvis du er interesseret, vælg en passende plan til dig selv og e-mail: [email protected] eller whatsapp +15022064419, så vi kan komme i gang med dig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg