Besvimte hjemme. Lå der over en time/ Faint at home for more than one hour!

 

Jeg har aldri gjort noe annet enn å trene hjemme. Da jeg bodde hjemme trente jeg også hjemme, hvis jeg trente svømte eller løp jeg en liten runde. Etter at jeg flyttet i leilighet , fant jeg ut at jeg kun kom til å trene dersom jeg gjorde det hjemme. Jeg bestemte meg tidlig for og aldri sette mitt ben i et trenings-sudio rett og slett fordi jeg får muskler alt for lett og vil ikke  se pumpa ut. Det ville også ta alt for mye tid av livet mitt med reisevei etc. Jeg er ønsker å ha en naturlig kropp som er trent med egen tyngdekraft- Men i går gikk det skikkelig galt da jeg trente hjemme. Burde man egentlig trene alene…? Jeg skulle være i et show-room hos en leverandør kl 15 og hadde to timer på meg. Jeg tenkte å ta en liten økt. Så jeg begynte å løpe. Så skulle legge ned på gulvet for å ta noen situps.. Vips så var jeg borte..

 

 

 

 

En tine senere våknet jeg og så rett i taket. Jeg var helt svimmel i hodet og taket var hvitere enn himmelen har vært noen gang,- Det første jeg tenkte i en denne omtåkede tilstanden var: Lilli Bendriss har ført meg over til andre siden… hvorfor nå??? Hva har skjedd… Det var så rart å ligge der etter å ha besvimt! Jeg har aldri besvimt før! Men plutselig så jeg hva som stod på veggen: “The Ugly Duckling”, og det  tror jeg ikke det står det ikke i himmelen, Så da gikk det opp for meg at jeg lå på gulvet hjemme haha

 

 

hjelpes, jeg er ikke sånn som engang sovner på sofaen og nå lå jeg på gulvet.. Hva skjedde.. Jeg hadde en ekstrem kul i hodet. Jeg hadde slått hodet i manualstangen så det jomet. Haha etterpå gikk jeg rundt og lo og lo av den skrullete homo´n  og alt det rare jeg finner på.

Fra nå av skal jeg se meg nøye rundt før jeg slenger meg ned!  🙂

Over peisen ser det slik ut nå, neppe i himmelen dette 🙂

 

 

Haha I’ve just  exercise at home. To day I was supposed to lay down on the floor to take some situps .. Then I was gone .. A thaw later I woke up and looked straight at the ceiling. I was totally dizzy in the head and the ceiling was whiter than the sky has ever been, – The first thing I thought in this dreaded condition was: Lilli Bendriss has led me to the other side … why now ??? What happened… It was so strange to lie there after fainting! But on the wall I saw it stood: The Ugly, and I do not think it says in the heaven.., So then I realized that I was lying on the floor at home. Helped, I’m not like that once falling asleep on the couch and now I’m lying on the floor .. What happened .. I had an extreme cool in my head. I had turned my head in the manual!. Haha afterwards I went around laughing and laughing at the crazy gay boy and  all the strange things, happening with me. From now on I will look around carefully before I “go” down! ☺

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg