Erlend Elias boklanseringen

 

En mer fabelaktig boklansering tror jeg man skal lete lenge etter!  På Stratos i går ga Erlend Elias ut sin første bok: “Fra Tysfjord til Tigerstaden”

Til venstre Stolte Ann Irene Sæter moren til Erlend Elias 🙂 med Guri Schanke

 

 

Jeg var der med mange venner og vi stor koste oss! 🙂

Under: Marina Søberg, Erik Sæter, broren til Erlend Elias og Britt Fossum

Fra scenen. Et urolig fint show fremført av bl.a. Guri Schanke og Silje Wierli Hagen

 

 

Selvfølgelig måtte jeg gå på en smell… Da jeg skulle gå ut på balkongen…. Gikk jeg rett i vinduet, slik at de måtte tape et kryss der haha. Det gikk veldig fint, men tror jeg brakk nesen! haha 🙂

 

 

 

 

Min gode manager Monica følger alltid med, men dessverre ikke da det smalt!

 

 

 

Her er noen av vennene våre som var med på og gjøre denne anledningern så utrolig flott som den ble! Iren Kjernsholen, Britt Fossum og på bildet under Jasmin Haraldsen 🙂

 

 

 

Og ikke minst Lilli og Edna var til stede, to solstråler 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg