Bruk alle farger!/ Use all colors

 

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

Det er vel ikke så ofte vi synes det er gøy å ta frem strykejernet, men jeg bygget dette biblioteket med et platå og trapp opp til bøkene, slik at jeg skulle ha plass til mye annet under. Og en av tingene er strykebrettet jeg drar frem og da er det en fryd og sette seg å stryke!

 

 

Her er noen av tekstilen jeg bruker

Gul løper fra Bolia. Et gammelt putetrekk med Maria Antionette. En indisk perlet duk og natur-lin fra IKEA- den ser man ikke på bildet, men det er den som ligger under den gjennomsiktige indiske duken..

 

 

Her ser man linduken. Disse eggene skal jeg i år henge på påsketreet mitt. Det ene har fått en liten kylling i seg 🙂

 

HUSK:

Det er hva du selv bruker og minnene du gjør deg rundt de tingene i løpet av sesongen, som fremkaller hva du føler er dine tradisjoner.  Påsken kan derfor være rosa for deg om du vil det! 🙂  Jeg holder meg mest til gult, men har et rosa egg i ny og ne 🙂

 

 

 

It is a delight and sit to sit here and treat tablecloths and other stuff. I built it so that it would be comfortable. Here are some of the textiles I use. Easter is like any other celebration – You decide which colors and things will be your Easter. It’s the memories that will give you the feeling.. 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg