Bursdag i dag! / Congratulations!

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

I dag ha min lillesøster bursdag. I den anledning legger jeg ut en film med noen barndomsminner jeg la ut for 14 dager siden. Dvs. Jeg slettet filmen og la den ut på nytt i dag, Dette da jeg ville ha med dette bildet av oss to fra stedet som er i videoen. Videoen inneholder minner vi bl.a. hadde med vår Far. Han var fra Österriket som hadde nasjonaldag i går. Kom min søster en dag for sent til jorden, har vi alltid lurt litt på..hehe. Far døde også i oktober, så det har blitt mange vonde og gode minner! Gratulerer med dagen Christine.  Veldig glad i deg 🙂

 

 

Today is my little sister’s birthday. She arrived a day later than the Austrian National Day. (We are half Austrian as I wrote yesterday) Here I have again posted a video with our summer memories from when we were children. Congratulations on the day Christine 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg