Bursdager! / Birthdays…

Bildet er tatt fra den ene balkongen min. Her er det som å være i Frankrikes, en veldig sjarmerende gammel bygning 🙂 Bidet er fra videoen: Bursdag på Grünerløkka

I anledning bursdagen min 30. mai, legger jeg ut noen lenker fra bursdagsfeiringer med venner. Dette er filmer jeg spiller inn, klipper selv fra anledninger. Alt er gjort med iPhonen min.Jeg tar faktisk kun noen små filmer i stede for bilder, så klipper jeg det til. Det er alltid bilder de vennene anledningen er sammen med, interiøret rundt og alt som er estetisk 🙂 Håper det kan inspirere-  Det er på veien en rekke tips og ideer fra hvordan jeg gjør ting. 🙂  Filmen fra min bursdag 2021, kommer om noen dager 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

On the occasion of my birthday on May 30 th, I am adding some links to some birthday celebrations with friends here. These are movies I film and cut myself from occasions. I actually only take a few small movies instead of photos, then I cut it. There are always pictures from friends, the interior. Hope it can inspire- It is a lot of tips and ideas for what and how I do things. 🙂 The movie from my birthday 2021, will come in a few days 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg