Da er pyntingen i gang igjen! / Follow the tips

Jeg får besøk av en kjent person i hver episode, men Mor er den viktigste gjesten <3 Kalenderen ble produsert i et tv format som er feil for nett, dette gjorde at den ikke nådde helt ut og søkemotorene til Dagbladet var ikke optimale. Dette er veldig trist i og med at vi alle la så mye i det! – Men det er min “Skomakergaten”, så følg med, på pyntingen min gjennom leiligheten i hele desember.
Produksjonen gikk så fort pga tiden, vi hadde. Det er enormt som skal til når man skal lave 25 episoder. Jeg løp dag og natt opp på loft i boder, ned i kjeller og inne i leiligheten. Jeg skrev manuset selv, og fikk god hjelp av et fantastisk crew når jeg trengte det. Noe ville jeg gjort annerledes i dag… Barbie´ne skaper kanskje en litt absurd situasjon, men de er ment som en morsom innslag for barn og til de som stadig spør- jeg tror ikke jeg selv ligner en dukke og har det ikke som mål!  🙂
I denne episoden: Skjerfet er en påtenkt Erlend Elias 🙂 Mor kommer på besøk!

Kvinnen i mitt liv. Både hun og jeg kom rett fra en begravelse da denne scenen ble ble gjort-. Mor har flere ganger blitt spurt om å delta i intervjuer med meg av pressen, men hun vil ikke være synlig. Når hun da endelig er med, ser det ut som at hun har sminket seg klar, noe som ikke stemmer. Her har lyset som ble brukte spilt oss et puss, jeg har aldri sett min mor se slik ut hehe ❤
Jeg bærer julen inn jule-kartongene…og vet dere hvem som er min inspirasjons-kilde i tillegg til Mor..?. ….. det er en fyr…. hehe🙈

 


I get a visit from a famous person in each episode, but Mom is the main guest <3 The calendar was produced in a TV format which is wrong for the web, this did not reach it completely and the search engines for Dagbladet were not optimal. This is very sad as we all put so much into it! - But this is my "Skomaker gaten", so watch out for my decorations throughout the apartment throughout December.
Production went so fast because of the time we had. It's huge when it comes to making 25 episodes. I ran day and night up in the attic in stalls, down into the basement and inside the apartment. I wrote the script myself, and got great help from an amazing crew when I needed it. Something I would have done differently today ... The Barbie's might create a slightly absurd situation, but they are meant as a fun element for children and for those who constantly ask - I don't think I even look like a doll and don't feel like target! 🙂

In this episode: The scarf is a thought of Erlend Elias 🙂 More are coming!
The woman in my life. Both she and I came straight from a funeral when this scene was done. Mother has been asked several times to take part in interviews with me by the press, but she will not be visible. When she finally joins in, it looks like she has makeup ready, which is not right. Here, the light that was used played us a kiss, I've never seen my mother look like this hehe
I carry Christmas into the Christmas boxes ... and do you know who is my source of inspiration in addition to Mother ..?. ..... it's a guy .... hehe
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg