Dag 15: Per Heimly tar viktige bilder :-) / See my Christmas photos

I dagens episode i kalenderen min fotograferer Per Heimly meg. Jeg tipser om hvordan du enkelt kan pynte med en snor og kort.
Jeg klarer ikke å henge meg, da jeg har alt for mye og gjøre. Det derfor være greit å følge meg på Instagram om du vil 🙂

 

Jeg har jul i to utgaver av magasinet KK,  “Familien” og mye på nett. Jeg vet ikke alltid hvor ting legges.

Dette er KK julen, Norges største julemagasin som ligger ute gjennom julen… så lenge det varer.

 

 

 

Dette er yttersiden av magasinet

 

I have Christmas in various magazines and online. This is one of the magazines: KK´s julemagasin. Follow me on Instagram it you want. I don’t have capacity sometime…

dag 15 i julekalenderen min Kommer Per Heimly på besøk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg