Jeg har jul i Aftenposten i dag og 7 andre aviser.. :-)

 

Egentlig er saken i papirutgaven en liten brøler!

I dag har jeg en reportasje i Aftenpostens papirutgave og på nett ligger den også i Aftenposten(Bergens tidene, Adresseavisen Trondheim, Sunnmørsposten Romsdalsblad og Stavanger aftenblad.

Dessverre har Aftenpostens papirutgave ikke bilde av treet de beskriver! Dette er vel en liten brøler! De tok blde av feil tre!

https://www.aftenposten.no/bolig/Juletreet-er-forsikret-for-en-halv-million-kroner–Jeg-blir-liksom-aldri-helt-ferdig-12675b.html

 

 

og her er lenken til Kalenderen min episode 21. Johannes Brun kommer på besøk for å

flytte juletreet… : 

 

Today I have a report in Aftenposten. And here's episode 21 in my calendar 🙂
4 kommentarer
    1. Lurer på hvorfor du omtaler deg selv for interiørarkitekt. For det er du nemlig ikke!! Du fins ikke registrert i noen registre… Det er nemlig en beskyttet tittel, så du bør kanskje endre til interiørDESIGNER. Juge på seg noe sånt…..
      Har sett at du omtaler deg med dette gjennom flere år!

      1. Interiørarkitekt er ikke en beskyttet tittel; kun interiørarkitekt MNIL er en beskyttet tittel.
        God jul til deg også 🙂

      2. For det første er ikke interiørarkitekt en beskyttet tittel som som Christian skriver her. Men det er derimot interiørarkitekt MNIL. Når det er sakt så har jeg hospitert hos en kjent interiørarkitekt og jeg har teknisk tegning fra Ingeniørenes hus. I hospiteringen lærte jeg egentlig ikke så mye, men fikk bekreftet det jeg allerede kunne og den tekniske tegningen bruker jeg ikke, men siden jeg har disse tingene, jeg kan absolutt kalle meg interiørarkitekt. Det er nemlig den tekniske delen som skiller en arkitekt fra en designer. Jeg synes intereørdesigner høres mye kulere ut, men jeg er interiørarkitekt 🙂 Jeg har ingen formel 3 årig skole, men jeg har et kurs på 9 måneder i min mors liv før jeg ble født og her lærte jeg mye mer en hva en hva de fleste interiørarkitekter gjør. Håper ikke dette plager deg veldig! 🙂 God jul

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg