De gamle telefonene mine / My old phones

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Da jeg fremdeles har jul i heimen pga.  innspilling og foto til reportasjer som kommer til neste år, er jeg nødt til å legge ut noen innlegg jeg har lagt ut før

Dekorasjonen er et resultat av gammelt “søppel”, men fine og minnerike er de! 😀 I fjord satt jeg frem denne kreasjonen og fjernet den noen uker senere. Nå er den tilbake!

Fant en pose i boden med de gamle mobil tlf. mine. Flere ganger har jeg tenkt jeg skulle lave et kult bilde å ramme inn disse telefonene mine, nå ble det ikke helt slik…

 

 

Her sprayer jeg grenene sorte

 

 

Når jeg tenker på hva våre foreldre og vi har opplevd  av utvikling på denne kloden på den tiden vi har vært her. – Alt  fra tiden med oljefyring, kun stearinlys/loje-belysning til bl.a. strøm, tv, dagens teknologi og fly!… Da er det nesten skremmende å tenke på hva de etter oss skal oppleve og de får være med på like mye utvikling… Tror vi skal være veldig glade for at vi er her akkurat nå :))  kun få år etter disse Nokia telefonene er produsert, fremstår de som “antikviteter”… 😀…

 

 

 

På baksiden  av telefonene har jeg limt fast en ståltråd som festes til grenene! :))

 

In the weekend I made a decoration with the old mobile phones 😀
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg