Den eneste kvinnen som fikk være i min seng! /The only woman who got in my bed!

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

I dag har hun bursdag, 60 år! 🙂

 

Jeg har alltid vært en spillopp og ikke særlig glad i å slappe av. Er man derimot to i en seng, kan det få meg helt i ro…

Tidlig en morgen da jeg var rundt et år kom Mor til å legge henne oppi sengen min. Siden gikk hun ned trappen og holdt på  rundt i huset. Hun synes det ble merkelig stille på rommet mitt… fordi jeg jeg alltid var høyt og lavt og holdt på med pynting og interiør… Men Barbie bergtok meg fullstendig! Mine søstre brydde seg ikke om Barbie, men for meg betød denne skjønnheten så mye!

Å gå på kino for meg er et mareritt. Jeg må ha en pause i form av å gå ut, etter 30 minutter, så det skjer hvert 15 år., Men med Barbie kunne jeg stadig sitte helt i ro, opp til halvannen time… 🙂

 

I spisestuen min henger dette bildet! Det er manipulert på data og satt sammen ut i fra 4 ulike bilder

 

Barbie har vært med meg i mange interiørreportasjer og på tv. I min egen serie på Dagbladet.no (Som ligger på YouTube “Julekongen Sigurd Storm” valgte jeg og ha henne med for å demonstrere situasjoner. Jeg angrer ikke direkte, men jeg hadde ikke trengt å ha henne med så mye, fordi dette har gjort at folk tror jeg er besatt og har derfor sendt meg flere hundre barbie´r. Men hun betyr utrolig mye for meg og i dag er hun 60 år og fremdeles like vakker

GRATULERER MED DAGEN, KJÆRE BARBIE! :))

I spisestuen min står hun nå i en glassmonter.  Ken står bak i bakgrunnen. Matell er podusenten til Barbie og til de som ikke vet det, så er Matell sin historie at Ken er Barbier homofile venn 🙂

 

DRISTI BILDE!
Dette bildet er kanskje noe dristig… kjolen er jo faktisk på vei ned… hehe

 

Her er det et bilde fra en reportasje jeg hadde med Barbie

(Journalisten ar skrevet feil, jeg har halvannet år, da dette skjedde!)

Det var min mor som gjorde meg klar over at nå har Barbie kommet i fetere utgave. ..

 

 

 

Ja sånn kan det gå… 😉

 

 

Today, here she’s birthday! 60 years old! Congratulations to Barbie! 🙂

When I was a year old, Mother came to lay her in my bed one morning. She thought it was strangely quiet in my room … because otherwise I was never at rest … But Barbie totally took me off! My sisters didn’t care about Barbie, but for me she meant so much, already from the age of 0! I could sit and watch her for one and half hour. Since then I have had with Barbie on TV and in various interior reports in magazines and in my own series on Dagblad.no.

The picture on the wall is from my dining room and the glass stand is in the library:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg