Det bugner med IKEA hos meg…/ IKEA has everything!

Her kommer det flere ting du kanskje ikke viste om tulipaner og roser!…

Hovedsaklig ønsker jeg ikke å motta en blomst før jeg ligger der stein dau!

 

 

 

Jeg vil aldri motta blomster av mine gjester, det liker jeg og ordne selv! Fra september til februar bruker jeg sjeldent tid på blomster. Det kommer av at jeg har så enormt mye annet jeg dekorerer med.

 

 

Nå får man 15 tulipaner på IKEA til 59,- , det er ….nesten gratis! 🙂 🌷

 

 

Jeg ønsker ikke å ha blomster over alt og jeg ønsker heller ikke at gjestene mine kommer med det. – Jeg pynte mitt eget hjem og jeg vil ikke bruke tid på å finne vaser og kutte blomster når jeg tar i mot gjester! ;-)) – så jeg er sikkert litt rar. Men det heter jo også i skikk og bruk at man skal levere blomster dagen i forvegen dersom man skal gi bort blomster og det har jo nettopp med å la vertskapet slippe denne delen når de har annet å gjøre. Så egentlig er jeg ikke rar i det hele tatt…  jeg bare sier det som det er!  😉

Men dersom Finn Schjøll hadde hadde hatt en anledning han ville git meg blomster, er jeg overbevist over at han hadde klart å treffe spikeren på hodet, uten og ødelegge interiøret mitt! Han og Mor får lov! Og evt. han jeg møter… hehe

 

 

 

Men fint er det hvertfall når man selv kan bestemme hvor man vil ha dem! 🙂 IKEA har tulipaner i alle farger-løp og kjøp!

Noe du bør vite om tulipaner: Tulipaner trekker vann gjennom hele stilken, det totalt motsatte av f.eks roser. Dvs., de trekker vann gjennom og oppover hele stammen og ikke bare fra bunnen. Dette gjør at tulipaner vokser og blir veldig lange, veldig fort. Derfor kan de få lite vann og vannes ofte… dersom du ikke ønsker en mer henslengt uformell bukett, det er også flott!

 

 

Now I bought tulipner at IKEA. It costs only 59 Kr for 15 pcs.! :

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg