Det diggeste med IKEA! /The best about IKEA

 

 

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

Her ligger jeg i hengekøye fra IKEA! 🙂

Jeg er ikke sånn over-opptatt av komfort, jeg liker å tro jeg er ganske lett og tilfredstille… ellers har jeg ikke prøvd ut noe skikkelig dårlig enda.. hehe. Men jeg digger IKEA! Mange mener at jeg ikke engang har vært på IKEA, men realiteten er at jeg gjerne drar hit bare for å spise eller chille i hengekøyene deres… haha vet det er litt Lol… :))

Faktisk så var ikke den hengekøyen særlig deilig, men kameraten min elsket den, så mulig den er helt ok..

Uansett… Her har de alltid t-lys og nå gule servietter til påsken,- men det beste kommer… :))

 

 

I tillegg supplerte jeg med noen nye påske-putetrekk til sofaen i “fløyel” til kr,- 69 per.stk.

 

 

MEN DET SOMER DIGGEST ER:

PØLSENE!!! Jeg er en skikkelig pølse-gutt!
Det var opprinnelig 5 stykker på talerkenen før jeg tok bilde. Jeg spiser absolutt alt jeg kommer over, men de loff-pølsebrøene gidder jeg ikke å ha i meg, så da tar jeg en dansk vri! Eller vet jeg det er loff i pizza-bunnnen også, men det betyr ikke at jeg må ha alt eller intet! 😉

 

 

Here they always have t-candle lights. I also bought some Easter decorating pillows. But most important of all here are the sausages! I love them and can go here just to eat! It was originally 5 pieces. I don’t want too much flea in me so I run Danish twist! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg