De trodde vi var kongen og dronningen! / They thought we were the king and the queen

 

 

 

 

 

 

Et 17. mai minne: Vi gikk rundt med disse kronene på 17. mai for 25 år siden! Jeg laget disse kronene for nesten 30 år siden. Min venninne Hanne og jeg gikk rundt i Karl Johans gate på 17. mai og barn skrek til foreldrene sine ” Der er kongen og Dronningen” hahaha

Barna på fanget vårt er venner av oss i dag Eurora og Adam, i dag minner disse oss på hvordan tiden har gått 🙂

Bildet over er fra 1996

Bildet under er fra 17. mai i år!

 

Kronene har blitt brukt i mange tv-anledninger når jeg har dekorert hjemmet mitt til jul.

Bildet under er fra 2016, Per Heimly fotograferte meg som Julekongen, i min egen serie som gikk på Dagbladet.no

 

 

 

 

 

Her står kronene trykt plassert i skapet hjemme i julen, men man skal ikke se bort i fra at Hanne og jeg blir og se i Karl Johans gate med kronene på hodet, neste 17. mai! 🙂

 

 

Jeg har skåret ut kronene i papp som er belagt med gips, stål og gullmaling. Siden har jeg pyntet de med lenker, prismer og ulike krystaller

 

 

 

The top picture is from 1996. I made these crowns 30 years ago. the next picture is from 17 th may this year! My girl friend  Hanne and ,I went with the crowns on May 17th and children thought we were the king and queen hehe It has been used in a number of tv programs in my home. Here I am photographed by Per Heimly to my own series that went on Dagbladet.no. The crowns are safely placed in the closet at home during Christmas. Next year, Hanne and I plan to go with the crowns again  on the 17 th of May! :))

 

 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg