Det tokk´a! / Finally we can meet again!

 

Endelig kan vi møtes igjen!  30. mai hadde jeg bursdag. Den feiret jeg forrige lørdag med flere venner. Jeg filmer litt her og der og setter sammen til en liten film. Jeg har med vilje med logoen på produktene jeg bruker, men alt er ikke spons. Produktene er plassert i hjørne av bildene. Om man pauser her og der, får man med seg hva jeg bruker til både matlaging og mer 🙂

 

May 30 th is my birthday. I celebrated last weekend. I film a little here and there and put it together into a movie. If you’re wondering about any of the products I use, just pause the movie

2 kommentarer
    1. Hei Sigurd. Elsker deg så masse! For en fantastisk video du har satt sammen, og jeg vet du bruker masse tid for å gjøre det. Vil alltid ha minner av våre opplevelser i mitt hode men veldig fint at du tar deg tid til å forevige dem.

      1. Tusen takk Pål 🙂 Dersom jeg skriver hvor mye jeg setter pris på deg her, er det ingen som kommer til å prøve seg på meg noe mer… haha Klart Jeg må forevige minnene våre og det blir fler! 🙂 LU

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg