Det var så opptur! / It was so nice…

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page

 

 

Da vår kjære Christine Koht var med meg i innspillingen var hun frisk, det var da hun fortalte meg om det nye showet sitt: Bør jeg være bekymret. Kort tid etterpå ble hun kreftsyk. Vi hadde planlagt turer på cafe´på Løkka, så ble hun syk. Jeg må si jeg savne hennes vesen, håper hun kommer seg tilbake like hel og fin. Da skal jeg feire i jubel med henne 🙂

 

Snutten nedenfor, har jeg filmet og klippet med min iPhone.

 

Her er hele episoden. 10:  Jeg synger inn sang i studio, pynter gangen min, så kommer Criistine Koht på besøk:   Last evt. ned. Grown up Christmas list med Sigurd Storm, på Spotify eller iTunes

 

When dear Christine Koht was with me in the recording, she was well. Soon after, she became ill, and now I miss her. Watch a little snap shot with my iPhone and the whole episode 10

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg