Dette er grunnen til at anoreksia-offere spiser ananas!

I dag har jeg trekning på konkurransen min fra forrige uke på instagram! Gå dit og se for resultatet 🙂

 

Dette er nærmest en slankekur!

Ananas inneholder et kjøttetende ensym, som forgriper seg på den andre maten i magesekken, derfor kan ananas virke slankende i seg selv!

Jeg husker godt fra gammelt av at Rikshospitalets slankekur inneholdt en del vaniljeis og moren min sa stadig at vaniljeis ikke var spesielt usunt. Hverken hun eller jeg har noen gang slanket oss, men vi liker jo at ting er litt sundt. Så dette kan anbefales!

 

 

Det siste tipset gjelder kjøkkenbenken! Det har jeg lakket med halvblank lakk for parkett! Jeg synes det er noe stort tull å bruke olje på benken! Da blir det stygge merker og man må stadig vedlikeholde! Lakk tåler vann og er mye finere! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg