Dette er virkelig billig! / A cheap May 17!

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

 

Her er alle putenetrekkene gensere fra Gant og RL – bortsett fra den ensfargede røde til høyre og de to blå! Ellers har jeg hengt en Marius-jakke over stolen til venstre, slik at en gjest kan låne den når det blir kjørlig på kvelden…Det er litt pga. fargene også da! :)) Det blå tekstilet rundt sitteputene får sofaen til å virke ny. Fargene er lagt opp fint til en grandprix-fest i morgen. – Flere av landene er representert i putenes farger og mønster! 🙂

 

 

På bordet har jeg lagt en løper og to kubbelys fra Nille, en gammel glassbolle fra jeg hadde fra jeg var liten og en potteblomst fra Sentrum blomster på Grønland

 

 

Selv en ola-skjorte får være med på denne festen! 🙂

 

17. mai treet, er dekorert med flere typiske 17. mai ting!

 

 

 

 

Jeg håper alle får en kjempefin feiring i morgen! 🙂 Gratulerer til Norge!

 

 

All the pillows are sweaters, except the red to the right and the two blue. May 17th the tree has got typical May 17 things from Nille. Have a great party tomorrow tomorro

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg