Dette erstatter smågodt! / Better than candy

 

 

 

Da jeg var på Rema forleden oppdaget jeg noe som har gitt meg en stor glede. Smågodtet jeg alltid har sverget til, har jeg klart å holde meg unna mer eller mindre siden februar, men nå fant jeg er supererstatninig! Sun-maid rosiner, har kommet med rosiner av vannmelon, jordbær og bjørnebær! Først tok jeg kun sjansen på å prøve vannmelon, men den var så god at jeg dro tilbake og kjøpte alle alle variantene. Dette må dere bare kjøpe folkens. Det har mindre kalorier en smågodt og det er sunne kalorier!

I bollen på bildet nedenfor,  ligger det vannmelon-rosiner og mandler. Mandler spiser jeg hver dag 🙂

Det er bare noen av de store Rema forretningene som foreløpig har de inne! Løp og kjøp!

 

 

I bought them at Rema. I always have sworn to candy., I have managed to stay away more or less since February, but now I found I am super substitute! Sun-maid raisins, have come with raisins of melon, strawberry and blackberry! At first I only took the chance to try watermelon. They was so good. Now I have all the varieties. You just have to buy this folks. It has fewer calories than a treat and it is healthy calories! In the bowl are watermelon raisins and almonds. I eat almonds every day 🙂

Remember: It can only be found in the largest rema shops

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg