Dette gikk ikke bra!

 

I kveld kommer det! Ikke fult så dramatisk som det kune vært klippet, produsentene har vært snille!Da jeg stakk, var hele poenget at jeg ikke ville tilbake for å unngå å være på tv med en mislykket date, men vinen som stod fremme i timen før vi gikk ut i studio, var med på å påvirke meg da produsenten ville ha meg ut igjen i restauranten. Jeg er nok lettere å lede når alkoholen er innabors ja! hehe

Men jeg er fremdeles like singel, så det er bare og sende meg en melding ang. single gutter som kunne være noe for meg… eller send en melding selv! 😉

Tv Norge kl 19:30!

1 kommentar
    1. Hei Sigurd! Jeg likte så godt klærne du hadde på deg under innspillingen av første date. Spesielt skjorta var kul! Kan du si hvilket merke det er?
      Lykke til med leting etter riktig mann 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg