Dette skulle være en enkel feiring…/ “A simple celebration”

 

 

Ja hva ska jeg si, rent bortsett fra at det ser ut som jeg har vært i Afrika… Jeg dusjet farven av etter 2,5 timer, heldigvis forsvant noe!…

 

 

 

Her med Min venninne advokat Marie! Innehaver av Advokat kjeden: Advokat Sølverud AS! Blir det bråk, kontakt henne!

“I love Somalia”   Hun er en meget liberal dame. Hun mente jeg skulle gå rundt med den saken nedenfor… Da sa jeg bare at den ikke passer med min øynefarve…hehe

 

 

Den nye kaffekannen på bildet nedenfor fikk jeg av Marie og hennes mann :-))

 

 

 

 

Min gode kamerat og podcastvert Børge Kraft-Pettersen, med skjønne ex popstjerne Helene Sommer

 

 

Smarte venninne Mouna Nilssen, er en meget oppegående lærer som forlot festen før slosskampen tredde i kraft!

Her er slåskamp-Pål, hva skal jeg si om ham… en skikkelig Lol! hahaha

 

 

Nøttekake fra Mor <3 Min favoritt fra jeg var liten :-))

 

 

Jeg er så enkel av meg når det kommer til vin. Ikke er jeg særlig glad i smaken så det spiller ingen rolle hva jeg drikker, for jeg tynner det ut med 50 % farris uansett, men mine venner vil liksom ikke skjønne dette til tross for å a kjent med i 100 år, noen av flaskene jeg fikk. I det forrige innlegget fortalte jeg litt om slosskampen og eggkastingen. Her er det en liten lenke og du vil friske litt opp i det eller lytte til Podcste…! :https://sigurdstorm.blogg.no/det-ble-full-slasskamp-og-egg-kasting-2.html

 

 

Some of the bites from the party and link to the previous post.

1 kommentar
    1. Hei damer og herrer
      Har du stort behov for økonomisk forsterkning (Lån)?
      Mange mennesker står overfor utidige økonomiske utfordringer, og de fleste av dem er ikke i stand til å få aksjelån fra sine lokale banker eller andre finansinstitusjoner på grunn av høy rente, utilstrekkelig sikkerhet, gjeld / inntekt forhold, lav kredittscore eller andre årsaker.

      Hvis du har behov for et presserende lån, vil jeg råde deg til å kontakte selskapet mitt, så kan vi hjelpe deg med et lån.
      Vi tilbyr alle slags lånetjenester (personlig lån, forretningslån, pantelån og mange andre), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån, sikrede og usikrede lån, og du kan også låne opptil 20 millioner euro. Jeg vil hjelpe deg med å oppnå en rekke mål med et bredt spekter av låneprodukter.

      For mer informasjon om vårt lånetilbud; her er vår kontaktinformasjon.
      Kontakt e-post: [email protected]
      Kontaktnummer: +31642117819 (WhatsApp)

      Ingen flere ventetider eller stressende bankbesøk. Tjenesten vår er tilgjengelig 24/7 – du kan få et lån og fullføre transaksjonene dine når og hvor du trenger det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg