Du må gjerne unngå disse kanin-ørene!

 

Slike kopper  behøver ikke koste all verden. Noen ganger dukker de faktisk opp på et loppemarked til en femtilapp. Du finner dem også i antikvitetsbutikker. Her har jeg satt frem noen mokkakopper med kanne og forbereder til hva jeg alltid har kalt et kaffeslappedas. I voksen alder har jeg for øvrig skjønt at det heter kaffeslabberas 🙂

Koppene og kannen har jeg med meg fra jeg vokste opp.  gamle kaffe kanner får man rundt på markeder og antikvitetsbutikker og de er så vakre å ha i skap med glassdører

Putene med gull-roser er fra Designers guild

 

Sølvputene med perler er fra Shishi

 

Gull-pleddet er rimelig og er fra Kid interiør.

 

Mine puter har en oval kurve i fronten øverst, med en ørliten knekk. I fler år har en rekke stylister kakket i pynteputer slik at det ser ut som de har fått kaninører.  Bildet nedenfor er IKKE HOS MEG! Legg merke til puten på stolen:

 

Jeg tror en del stylister har misforstått denne “finheten” så den har blitt litt overdrevet. Dette kan man gjerne unngå, da det ser ut som at noen har siktet på puten med et sverd for å kappe den
i to, men at de har mislykkes.. Ser ikke dette bare ganske merkelig ut, eller hva… ?  🙂

Takk for at du følger bloggen min og del gjerne 🙂

3 kommentarer
    1. Du har en oase, det er til å drømme seg bort i:) Helt enig i det med eselørene. Det ser komisk ut når det blir for mye av det.

    2. Den nederste puta ser ut som et svært kattehode.
      Jeg er ikke noe interiørmenneske, for mine puter slås opp, puffes opp heter det kanskje, og formes firkantede. Ingen knekk, ingen bøy..hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg