“Egoisten” som inspirerer meg mest…

Jeg legger ut kalenderen min i år igjen. Den ligger nå på YouTube.

Det var en veldig tøff opplevelse og være i en prosess hvor det ble produsert 25 episoder fra hjemmet mitt, men selvfølgelig veldig gøy. Jeg satt ikke ned på 50 dager! Samtidig har jeg besøk av kjente gjester og sammen snakker vi om jul. Manuset er basert på hvordan jeg går frem fra start til slutt, samt noen selskaper, musikkvideo, sang innspilling og mer. Fly-turbulensen som endte i avisen som nesten ble en flystyrt, jeg gjerne skulle vært foruten.

I første episode kommer den som betyr aller mest for meg! Hun er ikke særlig glad i å være med på skjermen. Hun har blir spurt flere ganger, nå måte hun bare!

Hvem inspirerer meg mest…? Egoisten.. haha

De store kassene med julepynten dekorerer jeg slik: Se episoden nedenfor. Jeg kommer til å legge ut flere “Do it yourself” videoer!

It becomes too much for me and translate everything, so if you want you have to copy text and translate it in google translate

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg