En av mine store oppturer!/ To satisfying me can be easy…

Å tilfredstille meg, kan…være ganske enkelt!

Kassa damen spurte meg: Er du her alene,.. så, tittet hun på meg og smilte… Nei, svarte jeg, nå er jeg alene! Mat til 3 personer tenkte hun! hahaha

En av mine store oppturer er IKEA! ÅHHH de pølsene… pølsene jeg drømme om! Serr!  De er så gode. Jeg pleier å spise 5 av dem uten brød, men så tar jeg igjen på hvetemelet med pizza og eplekake! Husk folkens, den kaken har de kun på Furuset!!! :-))))  I bakgrunnen ser du snurten av tallerkenen til en annen som også, har gått på eplekakesmellen! 🙂

 

 

Opprinnelig var det 4 vanlige pølser. to pizzastykker, 2 vegitarpølser og kaken med is og cola! 🙂

 

 

Originally, there were 4 common sausages. two pizza pieces, 2 vegitar sausages and the cake with ice and coke! 🙂

To satisfying me can be quite simple! The checkout lady asked me: Are you here alone, .. Then she looked at me and smiled … and that was me! Food for 3 people she thought! hahaha One of my big joys is IKEA! Ohhh those sausages … the sausages I dream of! Seriously! They are so good. I usually eat 5 of them without bread, but then I take in the wheat flour with pizza and apple cake! Remember guys, they only have that cake at Furuset !!! :-)))) In the background, you see the look of the plate of another who, too, has gone to the apple cake to! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg