En måneder igjen! One Months Left

Hvordan kan barnålene holde seg i 2 og en halv måned…  I dag er det 1 måneder i igjen til selve dagen, men jule starter for mange av oss lenge før. For meg, må alt stå ferdig lenge før desember så ulike mediekilder kan komme før desember.

Jeg sier det hvert år: I år vet jeg ikke om jeg orker så mye, men en del ble allerede forberedt i januar. Gjennom året har jeg kjøpt mange ting. I år kommer jeg igjen til å legge ut kalenderen min på nytt på YouTube.

Jeg har ikke vært helt sikker på hvor jeg skulle bo. Siden 2020 hadde jeg mer eller mindre planlagt å flyttet til USA, noe som ikke gikk pga. Corona. Jeg blir nok her i Norge. Men jeg bodde en periode i en annen leilighet jeg har, som har en litt annen type jul. Det blir julebilder fra Løkka. Nå har jeg mer eller mindre tilbake til juleleiligheten ved Botanisk have, og her har jeg min tradisjonelle jul. I tillegg forbereder jeg en ny type jul som skal filmes i januar og vises til neste år. Det blir en form for mer moderne jul, men det gamle skal med!

Nedenfor: Treet har 1500 gjenstander, 40 meter med sløyfebånd, 50 meter med perlesnører og et hav av barnåler som kommer til å drysse om 2 måneder.

Hvordan overlever treet så lenge…Jeg redder mye av dryssingen ved å vanne med sitronbrus og champagne eller bare sukker i vann! Om noen uker skal jeg legge ut lenker til mange ulike julebilder og videoer. Så kommer jeg bl.a. på tv 2     9. desemberog og ulike  podcaster etterhvert. Håper alle får en flott førjulstid 🙂

 

How can the tree last for 2 and a half months … Today there is 1 month left until the day itself, but Christmas starts for many of us long before. For me, everything has to be finished long before December so different media sources can come before December.

I have lived in another apartment I have a period, so this year it will be a slightly different Christmas, but I will have Christmas where I lived before too.

Over: The tree has 1500 objects, 40 meters with a ribbon, 50 meters with pearl.

How does the tree survive so long … I save a lot of the sprinkles by watering with lemon soda and champagne or just sugar in water! In a few weeks I will post links to many different Christmas pictures and videos. Then I come, among other things. on tv 2 December 9 and various podcasts eventually. Hope everyone has a great pre-Christmas time 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg