En stille dag / A quiet day

 

 

Bildet er fra spisestuen min. Tatt av fotograf: Mona Gundersen

1. januar er vel  en dag som liksom ikke eksisterer helt for mange… Folk er helt kaputt og mange bare ligger der. Selv ble det en lengre natt på meg enn hva jeg pleier, men jeg er likevel oppe og går på vei til noen venner på middag. Vi bare bestemte oss for at denne dagen skal finne sted og mat må man ha! 🙂

Det er ikke så enkelt og plutselig komme med noen helt annet enn jul, når hjemmet mitt alltid hat vært fult av dette til et stykke ut i januar, for ,magasiner som gjør seg ferdig med bilder som kommer til neste år. Og jeg orker ikke å holde på med rydding nå til tross for å ha mye mindre jul inne, da jeg faktisk har fjernet mye allerede, men jeg kommer tilbake med annet snart.

Håper alle hadde en flott kveld i går, nå må vi holde sammen og være snille mot hverandre 🙂

Godt nytt år.

 

Mitt siste julebilde og sangen min for absolutt siste gang- Husk at det heter 13 dager jul. Dvs at julen er offisielt  slutt 6. januar 🙂  Det er lov med litt til…

 

 

 January 1st is probably a day that somehow does not exist for many … People are totally broken and many just lie there. Even though it was a longer night for me than I usually do, I am still up and going to some friends for dinner. We just decided that this day should take place and food one must have! 🙂 It is not so simple and sudden to come up with something completely different from Christmas, when my home has always been full of this until some time in January, because, magazines that finish with pictures coming next year. And I can’t bear to do the cleaning now despite having much less Christmas, as I have actually removed a lot already, but I’ll be back soon. Hope everyone had a great night yesterday, now we have to stick together and be kind to each other 🙂 Happy New Year. My last Christmas picture and my song for the absolute last time- Remember it is 13 days Christmas. That is, Christmas is officially over on January 6 🙂 It is allowed with a little more …

1 kommentar
    1. POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO… DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER BAVI INVESTICIJAMA/KRIPTO VALUTAMA. AKO STE ZAINTERESIRANI, KONTAKTIRAJTE OVOG ZAJMODAVCA KOJI MI JE DAO ZAJAM U ROKU 24 SATA. {[email protected]} ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg