En uformell vri/ informal toutch

 

 

I innspillingen av den nye serien min tar jeg bl.a. for meg: Gjør det på budsjett! Style på en uformelle måter, gjenbruk og lag ting selv!

For og å bruke gamle ting i skap og skuffer, har jeg nå satt frem noen små klenodier som bl.a. er fra min mormor

 

 

Kandelaberen med engelen har jeg ikke hatt i bruk på mange år. Porselens oppsatsen til høyre er fra min mormor. På boken til venstre har jeg lagt et gammelt halskjede.

 

 

Da en venninne spurte meg om jeg ville ha hjørnebordet, ble jeg usikker.. Dette hadde hun fra sitt barndomshjem, men hun ønsket ikke å ha det lenger. Jeg har lagre fulle med møbler, så jeg skjønte ikke helt hvor jeg skulle få bruk for det, men jeg synes det kommer helt til sin rett her og det er spesielt!

 

 

Lampett-staken med stearinlys er antikk. Jeg får ikke sakt det nok: Antikk betyr minst 100 år eller mer! Hvis ikke er det kun brukt, eller gammelt. Den vakre slipingen i speilet med stjernen i midten og engelen i messing, gjør staken vakker

 

 

I Vinduet har jeg lagt frem et par bøker og en liten ramme. Dette gir en uformell atmosfære og det er noe jeg har med i innspillingen av den nye serien vi spiller inn.

 

These old things, I haven’t used for a long time. In recording to my new series, I also focus on informal tinnh and reuse. The angel stake is antique. Antique mean at least 100 years or more!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg