Endte både på Tv 3 og i min egen serie! The party ended on two TV channels

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

Et lite gjensyn. På tv i går: Pascals konditori.

Det er alltid stemning med pene damer, så måtte hente frem dette minnet. Nå kommer det snart nye anledninger, mot jul 🙂

 

Var jeg egentlig edru da Lilli bendriss ba meg om å parkere bilen hennes midt i innspilling…

 

Da jeg spilte inn serien min  “julekongen” med Dagbladet.no, var jeg også med på opptak med TV 3. til «Pascals konditori»dette gikk på tv igjen i går og kommer igjen i reprise. Det er mange “gjensyn” synes jeg, men hyggelig at det er jule igjen snart… det var jo jul da det ble spilt inn liksom 🙂

 

Når Lilli kommer i sin sorte Mercedes, ligner hun eksakt på flotte Cruella De vil, bare i en penere og veldig mye snillere versjon! hehe :-))

 

 

Alle gjestene mine hadde ikke kommet da TV 3 forlot selskapet i 20 tiden denne kvelden. Mitt crew filmet frem til kl 21, så alle gjestene var på plass da min egen serie ble filmet til episode 13. Lilli Bendris hadde problemer med å finne plass til bilen sin, så hun rakk ikke innspillingen med Tv 3, men hun ba omsider meg løpe ut og parkere… dette var egentlig litt dramatisk midt oppi filmingen for to kanaler, fordi jeg bl.a. gikk med to mygg/mikrofonsett på meg, så jeg sendte en venn ut i stede… Han stod med vinglasset i hånden hahaha, men hadde han egentlig fått drukket noe særlig!…

 

 

 

I episode 9. av min julekalender med Dagbladet.no dro jeg og bestilte en kake til det som skulle være en Luzia-fest hos meg 13. des. (Bjørnar Moxnes er forøvrig gjesten min i siste del av denne episoden) Bera jobber for Pascal og leverer kaken for ham denne kvelden. Dette ligger nå på YouTube og jeg kommer til og legge hver episode fra 1. desember ut på bloggen min!

 

 

Fra venstre: mote journalist Marianne Jemtegård, Eva-Britt Ytterland, Regisør, madonna talsmann og tv profil Johannes Brun og magiker Alexx Alexxander

 

 

 

Til høyre: Farmen jenter Karianne Amalie Wahlstrøm og Eunike Hoksrød

 

 

Fra høyre: Paradise/ farmen Gründe Myhrer, Karianne Amalie Wahlstrøm, Eunike Hoksrød fra og politiker Jørgen Foss

 

 

 

 

 

Her blir jeg spurt hva jeg synes om kaken!… Den var fantastisk!

 

 

 

Tilbakeblikk fra julekalenderen. Nedenfor ligger episodene hvor jeg var hos Pascal og hvor Pascal kommer med kaken.

Bestillingen av kaken fra episode 9.:

 

 

Luziafesten i kalenderen min i eoisode 13. Her blir nisselue-kaken fra Pascal levert.

Det er siste del av episoden.

 

2wjiAlz5Huk

During the recordings of my own series with Dagbladet.no “Julekongen” in Christmas, I also participated in Pascal’s series.

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg