Enkle tips / More tips

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

 

 

Her kan du få flere tips til jul. Så mye rart jeg sier og så mye rart jeg vet, tenkte jeg etter denne innspillingen med “Interiørpodden”  Hehehe :-)) Christina Kjevik har startet Interiørpod med Moderne Media i ryggen. Her er episoden fra mitt julebesøk hos Christina! 🙂

https://podcasts.apple.com/no/podcast/interiørpodden/id1488931153?l=nb&i=1000458610597&fbclid=IwAR2oy_iQQQIH36eelmX5JZul8V6k7ydl1noeUS_TW_5j6Ck8Xby6tvBqIhk

Da jeg var gjest i “Interiørpodcasten” forleden, snakket jeg om det og bruke et armeringsgitter/jern fra Maxbo til å pynte til jul, her er det et et bilde: og en lenke til det forrige innlegget mitt:

 

 

Jeg snakker også om å bruke en rokkering til å lage en uro. Denne har KK´s reportasje bilde av, som ble lagt ut forleden:

https://www.kk.no/livet/det-er-altfor-sent-a-sette-opp-juletreet-pa-lillejulaften/71866169

 

I “Interiørpodden” beskriver jeg også en er dorull-nissen min nydelige niese Pernille har lavet til meg, her er det et litt dårlig bilde, hadde ikke noe annet nå dessverre:  🙂

 

 

Så beskriver jeg en jule engel jeg har laget, som har fått navnet Hermine, som min andre niese som er førstefødte pike av min søster. Her er engelen:

Dette forteller jeg i podcasten: Ansiktet og hendene har jeg lavet av leire som jeg senere har malt. Kjole har jeg sydd av silke. Kåpen har jeg kantet med kaninpels. På kjolen har jeg sydd på swarovsky-krystaller og rundt halsen og håndleddet har hun fått et armbånd med swarovski og sølvperler. Håpet på hodet er fra meg… og i hårbåndet har hun en diamant- Isprinsessen Hermine 🙂 Jeg elsker og lave sånne spesielle ting. Man kan bruke neste hva som helst 🙂

 

 

Min podcast: https://open.spotify.com/show/4pqXNbX8c9fngmJtc6L0BJ?si=s6l8n8XtQD2lSIJwDgTg2A&fbclid=IwAR1G4TCq1Bm681N0uP7rc_lPoCfEWtpvg3fFkyJ0EQHk1LXDCkPbqrIIDVg

Episode 4. Jenny Jensen koselige julenisse jul! 🙂

 

 

I participated in the podcast: The Interior Pod with Christina Kjevik the other day. Here are pictures and links to none of the things we talked about !:

My Christmas angel I made. I named her Hermine, as my first niece who is the firstborn girl of my sister. Here’s the angel: This is what I say in the podcast: The face and hands I made of clay that I later painted. The dress I have sewn from silk. The coat I have lined with rabbit fur. On the dress I have sewn on swarovsky crystals and around her neck and wrist she has received a bracelet with swarovski and silver beads. The hope on my head is from me … and in the hair band she has a diamond- Ice Princess Hermione 🙂 I love and make such special things. You can use next anything 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg