Enklere blir det ikke! / It doesn’t get any easier

 

Erlend Elias med sin interessante jakke 🙂   (Lenger ned på siden)

 

Selv med verdens minste plass finnes det ikke unnskyldninger for og ikke ha jul hjemme. Her er hvordan det gikk med den lille delen av Bogstadveien jeg skrev om forleden. Armeringsgitter får du kjøpt på Taugland, Maxbo eller andre bygg-foretniger. Be de sage det opp for deg eller bruk hele opplest mot stueveggen. Det er ca 100 cm x 70 cm.. Lys-slynge og pynten finnes det ingen grenser for,- du kan i grunnen henge opp hva som helt! 🙂

 

 

Kortet med englene tegnet jeg da jeg var 20 år. Det sendte jeg hjem fra militæret til min Mor og far 🙂

Gammeldsagse klyper er et must og disse er kjøpt på Clas Olsson

 

 

 

 

Her er episode 3 av kalenderen min: Her setter jeg opp juletrærne utenfor og viser hvordan jeg setter på lys:

 

Even with the world’s smallest space, there are no excuses for and not having Christmas at home. Here’s how it went with the little part of Bugstad Road I wrote about the past. You can buy reinforcing grilles at Taugland, Maxbo or other construction companies. There is no limit to the light-sling and the decoration – you can basically hang up everything! 🙂

 

2 kommentarer
    1. Takk Sigurd for at jeg får ta del i dine juleforberedelser. Er vidunderlig vakkert hjem har du og en utrulig flott mann er du. Fortsatt god adventstid. Klem fea Nord. 🌲🌲⭐⭐⚘🙋‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg